söndag, april 22

TV-Hilary Duff-This is now

Jag gillade aldrig Hilary Duff förut. Jag fick alltid intrycket av att hon var lite småjobbig sådär och typ blåst hehe... Men på senare år har jag börjat gilla henne. Hon verkar ha mognat till och jag tycker hon verkar trevlig. Jag gillar den stilen som hon har nu, den är coolare liksom!
HÄR kan man se en ny serie som går på MTV som handlar om Hilarys liv nu när hon precis har släppt ett nytt album som heter "Dignity.". Man får se allt jobb som det innebär att promota ett album och även photoshoots som hon gör och intervjuer. Pretty fun to watch!
Check it out:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Försök att skaffa skivan den är helt okej, finns bra låtar i "electro-pop" stil :D

BettY sa...

Jag har den, men jag har inte lyssnat igenom den än, ska göra det:)